رده سنی 10-19 سال، بیشترین افراد در پخش ویروس کرونا Coronavirus

سه شنبه 14 مرداد 1399
13:45
nyushagholami
رده سنی 10-19 سال، بیشترین افراد در پخش ویروس کرونا Coronavirus

مطالعات جدید نشان می دهد کودکان و نو جوانان 10-19 ساله ویروس کرونا را به اندازه بزرگسالان پخش می کنند!

این مطالعه بزرگ نشان داد که انتقال کروناویروس "برای بیماران بین 10 تا 19 سال" زیاد "است.
در حالی که مقامات مدارس ایالات متحده همچنان در مورد اینکه آیا پاییز مجدد مدارس بازگشایی می شوند ، بحث می کنند ، مطالعه جدیدی که در کره جنوبی انجام شده است که نشان داده کودکان 10 تا 19 ساله می توانند همانند بزرگسالان ، coronavirus را پخش کنند.

این مطالعه بزرگ که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها منتشر شده است ، گزارش می دهد که انتقال خانواده کوروی ویروس برای بیماران بین 10 تا 19 سال "زیاد" بوده است. میزان انتقال برای بیماران 0 تا 9 ساله کمترین بود.


محققان برای دستیابی به نتیجه گیری ، گزارش های مربوط به 59،073 تماس 5706 بیمار کروناویروس در کره جنوبی را بین 20 ژانویه و 27 مارس مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

دکتر آشیش جان ، مدیر انستیتوی بهداشت جهانی هاروارد ، به نیویورک تایمز گفت: این مطالعه "با دقت انجام شده است ، منظم است و به نظر می رسد که جمعیت بسیار زیادی وجود دارد." "این یکی از بهترین مطالعاتی است که ما باید در مورد این موضوع به روز بپردازیم."

منبع : https://www.health.com

[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بیماری ها و روش های مقابله با آن ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]